tjockvawa

Telefon på lagning

Publicerad 2014-09-15 12:05:39 i Allmänt

Usch, känner mej helt handikappad när jag nu äntligen lämnat in min telefon på lagning och endast har en låne-mobil. Det går o ringa o sms:a...
Kommer vara dåligt uppdaterad på era bloggar och kanske hinner jag inte uppdatera min egen så mycket själv heller.
 
Jobbar kväll idag. Ypperligt tillfälle att träna då jag lämnar Havanna på dagis kl 11 och börjar jobbet 13:30.
Men nej EGENTID hemma! Plock o städ, spela spel, uppdatera bloggen o bara vara ett tag!
Där av kommer det tyvärr inte hinnas med så mycket träning denna vecka.
Jobbar nämligen kväll imorgon också men då SKA jag se till att ta en sväng förbi gymmet innan.
Onsdag efter jobbet är det familjekväll på dagis och på torsdag jobbar jag kväll igen. Får se hur jag gör då.
Men till helgen kör jag hårt igen!
 
Börjat fundera på det här med personlig tränare... Dyrt som fasen! Men kanske är det värt det? Vill ha lite hjälp med mina tränings-mål. Största målet är ju att gå ner mina ca 6 kilo jag har kvar, sen vill ha lite finare armar med lite muskler och o plattare mage...
 
Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela