tjockvawa

Bära möbler

Publicerad 2015-04-04 09:47:57 i Allmänt

Avbokade all träning den här veckan.
Lika bra att återhämta sig ordentligt tänkte jag (från vad det nu var för sjukdom..?) men istället fick jag igång karln o vi gjorde om här hemma. Oj vad vi slet o bar i trappan o oj vilken träningsvärk vi har idag!
Men nu har vi vardagsrummet här nere igen.
Bäddsoffan bar vi upp o gjorde övervåningen till barn/ungdoms-våning. Behöver bara ett soffbord annars är jag rätt nöjd med hur det blev. Ja o barnens rum kunde ju varit städade.
Vår "matsal" blev i det rummet vi tidigare hade som spelrum o TV-spelen flyttades upp en våning.

Jag kan ta lite bilder sen men ja, jag är nöjd.

Sen ska jag erkänna, det kändes lite i bröstet igår. Jag vet inte hur jag ska förklara. Inte direkt tryck o inte direkt ont det bara "känns något"?
Idag kan jag inte svara på om det är samma känsla? Har lite ont i ryggen (igår oxå) o känslan i bröstet då o då men kanske bara är träningsvärk lixom...

Igår drack jag alkohol för första gången detta år. Inte så mycket o jag tog varannan vatten men idag känner jag mej ändå lite bakis.

Är ur spår, o jag har en inplanerad fest nästa helg oxå då jag tänkt dricka men sen måste jag skärpa mej riktigt ordentligt igen!
Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela