tjockvawa

Bestämt mej!

Publicerad 2015-04-03 09:26:06 i Allmänt

Ja o jag sa det högt här hemma. Att jag har oxå godislöfte nu. Till midsommar som Havanna till att börja med. Jag får fika om vi är bortbjuda o glass är tillåtet 1 gång i vecka (lagom mängd!) o snacks får jag äta vid "festliga" tillfällen. Men att ta en kaka från fikavagnen på jobbet för att jag är sötsugen är förbjudet! Eller att gå i skåpet o leta något sött o äta är oxå förbjudet!

Angående dagens pass jag anmält mej på har jag ännu inte bestämt mej. Har några timmar på mej att känna efter om jag ska avboka eller ej. Just nu mår jag jättebra i alla fall.

Vågen visade 72,7 kilo idag! Jag har ätit upp mej 2,4 kilo, det är INTE muskler o inte heller bara vätska. Jag har slarvat rejält o jag skäms lite. Men jag står för det o jag vet att jag kan göra något åt det igen.

Glad påsk!
Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela