tjockvawa

De jävlarna!!

Publicerad 2015-04-24 23:30:41 i Allmänt

De har hittat mej igen. De har mej i ett järngrepp o är inte nådiga! Jag är inte stark nog att slå mej fri just nu. Men jag laddar mentalt o snart ska jag börja slå o sparka för allt jag är värd. Jag ska loss igen o de ska snart inte lyckas fortsätta misshandla min kropp! En liten kort visit på ett par veckor men innan nästa vecka är här har de försvunnit igen o helst av allt vill jag aldrig veta av dem igen!

Latmasken o sockermonstret kan dra dit peppar växer!
Så det så!

Ang Malmöresan, de är tänkt att bli av men med lite svinn av familjemedlemmar. Eller en stannar hemma i alla fall. Putte har först idag kunnat få i sej ett par myrportioner mat o varit vaken några timmar. Men han orkar inte en helg i Malmö.
Havanna är oxå sjuk, jag misstänker halsfluss, men med alvedon o lite lugna aktiviteter tror jag hon orkar. Hoppas bara inte hon smittar nån annan vilket ju egentligen är en väldigt stor risk OM hon har halsfluss.
Lithea tycker jag oxå är lite hängig eller om hon bara är allmänt grinig..? Hon hade aningen förhöjd temp i morse o har varit hemma från skolan idag men hon blev bra rastlös framåt eftermiddan, så jag vet i katten... Äsch är ingen dödende sjuk imorgon bitti drar vi mot tåget vid 9-tiden o hoppas vi håller ihop tills vi är hemma på söndagkväll igen.

Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela