tjockvawa

Glömde vågen!

Publicerad 2015-04-17 08:20:59 i Allmänt

Ja trot eller ej men sen förra fredagen har jag bara vägt mej 1 gång o det var igår kväll vilket visserligen inte ger nån rättvis siffra, men så glömde jag det idag på morgonen o nu efter frukost o allt är det för sent. Denna vecka får det bli en lördagsvikt. Antagligen ett rejält plus men nu är jag ju på banan igen!

Det passet Admir, 1 av 2 PT:ar på gymmet, plågade mej igenom 1 timma igår börjar kännas i kroppen redan o jag antar att det blir en helg med sjukt svår träningsvärk.
Men han lärde mej lite nya övningar, gav mej tips o påminde mej om att andas rätt o tänka rätt. "Det är inte antalet sit up's som räknas, det är att man gör de på rätt sätt o andas rätt"

Blir lurigt att hinna med nån träning i helgen men nästa vecka ska jag försöka besöka gymmet några fler gånger.

Idag innan jobb blir det ett läkarbesök, nytt EKG bland annat o så kolla upp de prover sim redan är tagna. Men innan dess ska Havanna o jag gå o sjunga lite på öppna förskolan.

Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela