tjockvawa

Scharlakansfeber

Publicerad 2015-04-27 17:05:06 i Allmänt

Japp eller halsfluss, samma bakterie säger läkaren. O jag sa ju det redan i fredags o är nu lite sur på sköterskan jag fick prata med på 1177 i fredags när jag tyckte hon skulle fixa en tid till jourcentralen så vi kunnat få antibiotika redan då, men hon tyckte vi skulle avvakta.
Ja ja nu har ungen i alla fall fått penicillin o hon är ju ändå skapligt pigg. O det var en bra läkare som absolut tyckte vi så fort Havanna är frisk från detta ska söka för hennes gigantiska halsmandlar igen oxå, vilket jag oxå misstänkt länge (har ju opererats en gång för det). Jag hör ju hur hon snarkar o hur hon ofta "pratar genom näsan" så jag misstänker även att polyperna växt tillbaka.

Nu laddar jag för ett tufft spinningpass till kvällen!



Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela