tjockvawa

Trädgårds-tisdag

Publicerad 2015-04-28 20:25:29 i Allmänt

Man får en del gjort ändå, när man vabbar. Idag har vi bland annat trollat fram ett litet trädgårdsland, jag o Havanna.
Det ska bli lite morötter o sockerärter.
Ja o så ville Havanna planera lökarna från sina påskliljor.





Lithea o jag tog en sväng till Pålur på eftermiddagen.

Så även om jag inte besökt gymmet idag så har jag fått duktigt med motion kan jag lova!

Försöker pussla ihop o planera i skallen hur jag ska få in lite mer träning den här veckan. Får se hur vi löser det.
Imorgon bitti tänkte jag i alla fall att jag ska ta reda på hur illa det är ställt med vikten.
Ska försöka att ta det för vad det är o efter det sätta upp ett realistiskt modsommar-mål.

Hej hopp

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-04-28 22:08:46

Såg du trädgårdstisdag på SVT1 idag? Så härligt program!!

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-04-28 22:09:09

/Kusin T

Postat av: Therese

Publicerad 2015-04-28 22:11:41

och vilken härlig vab-dag! Ska bli gott och få smaka på närodlade morötter sen! Dom är väl ekologiska va? Jag har världens bästa tips på gödning till era grödor, fick tipset av Markus mamma idag, berättar när vi ses

Postat av: Tackan

Publicerad 2015-04-29 05:20:40

Då kan ni få ett par zucchiniplantor, de är enkla och växer bra :-)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela