tjockvawa

VAB

Publicerad 2015-04-27 07:51:53 i Allmänt

Ja fick bli en vabbdag idag oxå (var hemma m båda barnen i fredags ju) för att Havanna är på gränsen lixom.
I fredags tyckte jag hon hade många halsfluss-symtom, några är kvar även om en del börjar försvinna. Kontaktade VC lite för sent innan helgen o 1177 tyckte att vi skulle avvakta så där gav de oss ingen tid till jourcentralen. Tänker idag hänga på telefonen till VC o försöka få en tid för igår klagade Havanna även på ont i ena örat... Lika bra att kolla läget känner jag!
Putte är bättre men heller inte helt 100 så han jobbar hemifrån.

Själv tar jag från nu och med tag i mitt liv igen nu o ska sköta kost o komma igång med träning igen. På 2 veckor har jag tränat en gång! Illa.
Jag har inte vägt mej på länge o tänker nog inte göra det på några dagar för jag känner i hela kroppen att det är 3-4 kilo plus o de siffrorna vill jag inte se!!

Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela