tjockvawa

2 bra dagar!

Publicerad 2015-12-13 21:59:02 i Allmänt

Nu så! Klättrar upp på banan igen! 
Har nästan låtit bli kakor o godis i 2 dagar nu! Några onödiga pepparkakor slank ner idag på jobbet men så jag jag hållit tassarna bort från så mycket annat gott som sprids i personalrummet nu! 
Nöjd o mår redan så mycket bättre! 

Svar på ett par frågor från kommentarer jag fått: 
Nja, jag är viktväktare men räknar inte points för tillfället. Vet inte om jag ska göra det heller för jag tror mitt online-abonnemang är uppsagt. Ska försöka hålla koll ändå! Börjar med kostschema från min PT så fort det är klart. 

Mitt aktivitetsarmband funkar så att det räknar steg, km, puls, kalorier jag bränner, hur många våningar jag går o kort sagt hur aktiv jag är under en dag. Den har koll på min sömn oxå o räknar timmar o hur mycket man "vaknar till" fråga mej inte hur det funkar... 
Synkar med en app jag kan gå in o kolla all min aktivitet på. Smidigt tycker jag o roligt! 
Finns ju många olika varianter o min heter Fitbit. 
Googla om ni vill veta mer jag är inte så bra på att förklara. 

Hej hopp

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2015-12-14 11:21:30

Tack för infon om armbandet, låter ju jättebra! Lycka till med 'nystarten' tycker Du är grymt duktig och inspirerande!//Anna

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela