tjockvawa

Bodypump

Publicerad 2015-12-16 20:53:44 i Allmänt

Håller mej skapligt på banan. Blev konstigt med lunchen idag bara då vi var iväg med jobbet o hade knytis. Därav blev lunchen väldigt sen o jag hann bli överhungrig o det blir aldrig bra... Var mätt länge o middagen hoppade jag över men det blev istället granola med proteinmjölk nu till kvällen o lite vattenmelon. 

Igår körde jag Bodypump vilket var väldigt länge sen o det känns i kroppen. Men även om man håller på o lyfter vikter i ett fasligt tempo i BP, kändes det som jag ville ha mer så jag sprang/gick på löpbandet i 20 minuter oxå. 
Imorgon ska jag på mitt sista PT-pass o sen har jag bokat mej på ett pass på gymmet senare på kvällen. 
O innan veckan är slut hade jag tänkt att hinna med löpbandet en gång till o helst lite mer styrketräning. 

Nästa vecka vill jag oxå hinna med lite träning julhelgen startar. 
O snart är det nytt år o då blir det HÅRDKÖRNING!! 

Första hindret är 16/1 (redan!) då vi är bjudna på dop med kombinerad 40-årsfest (o jag skulle inte bli förvånad om det är bröllop oxå...?!). Fester o mat man inte själv styr över är svårast! 
Men det löser sej! 

Hej hopp 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela