tjockvawa

Gymmet

Publicerad 2015-12-20 19:57:46 i Allmänt

Var på gymmet o körde delar av mina träningsprogram jag fått efter PT-timmarna. Tog det ganska lugnt o provade mej fram till vilka vikter jag orkar o skrev upp det. 

Testade även chins, har som mål att fixa att göra en chin innan Mars 2016 är slut. Just nu kan jag göra 2 st med 20,5 kg som hjälp. Detta är enda maskinen på hela gymmet där man vill ta bort vikt alltså. 
Bara att träna o öva på!! 


Längtar lite efter mitt kost-schema. Gör mej mentalt förberedd på att köra 12 veckor, strikt!! 
Då menar jag att jag kör efter menyerna varje dag, med endast få, få undantag då jag t ex. är på en 40-årsfest jag inte vill missa o där kan jag ju inte styra vad jag äter då det bjuds men jag kan undvika sötsaker, ta mer av sallader o grönsaker o låta bli alkohol. 
Sen kom svärmor idag o sa att hon ville bjuda hem oss o hennes nya mans barn på middag en dag, lasagne skulle det bli då. Vet inte riktigt när det bli men antagligen i januari nån gång o jag vet i 17 hur jag ska slingra mej ur det... Nä, jag får väl snällt äta då oxå men köra på samma som till 40-årsfesten, äta av sallader o grönsaker, hoppa fikat o dricka vatten! 

Nu lite söndagsmys, solsidan o alla 4 ljus brinnande. 

Ja o så en liten extra gris oxå som egentligen ska ha 3 kompisar o tändas ett efter ett i advent, men det var barnen som julpyntade o allt kom inte fram. 
Grisarna har jag fått av min mormor så hon finns nu med oss varje jul som en liten julegris! Hihihi

Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela