tjockvawa

Veckans träningsplan.

Publicerad 2015-12-21 11:00:16 i Allmänt

Förutom att jag vill komma upp i minst 10000 varje dag denna vecka (inga problem när man jobbar o det gör jag tis, tors, fre, lör o sön), så ska jag ikväll köra militärträning, imorgon bodypump o onsdag spinning (o ev styrketräning beroende på tid o hur kroppen känns). 
Ev lyckas o hinner jag få in ett styrketräningspass i helgen oxå. 

Tar en vecka i taget o planerar för årets sista vecka i slutet av denna. Men på måndag kväll börjar vi förhoppningsvis valpkurs (intensivkurs) oxå, väntar bara på bekräftelse.

Hade fått en kommentar från ett inlägg ang mitt födelsemärke på knät. Inlägget är väldigt gammal men för o svara på fråga: Födelsemärket är kvar, stör mej inte direkt o ser numer normalt ut. 

Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela