tjockvawa

Fel matval...

Publicerad 2015-01-26 22:36:06 i Allmänt

Försöker sköta mej men så blir det ju inte alltid som man tänkt sig. Sov ju hos farmor o idag har det fikats en del... Kunde ju ha avstått men skulle bara smaka lite. Sen bestämde vi oss för blodpudding o bacon till lunch, där drar pointsen iväg.
Så till middag ikväll blev det kasslerwook (utan nudlar för mej, men nudlar till familj).
Men det är enda dagen sen i fredags som det blivit jättetokigt. I övrigt tycker jag att jag sköter mej o jag tränar ju som en gnu!! Varför i jösse namn går jag inte ner i vikt länge..? Nä lägg av, kan inte skylla på muskler hur länge som helst!
Vill ju bara så in i h-vete gärna under det där förbannade 70-strecket sen tänker jag ge mej! Jag lovar!! Önskar bara jag kunde få fokusera på att jämnvikta, hålla vikten, forma om kroppen med träning o få lite magmuskler, ryggmuskler o armar!
Lurar på det där om jag kanske skulle prova en variant på 5:2 men jag kan inte fasta de dagar jag tränar i alla fall!

Ska nog ha vilodag på torsdag i alla fall. Kanske skulle jag då hålla mej till 500 kalorier den dagen (är ju taktiskt oxå dagen före vägdag...) 6:1...? Faste + vilodag varje trosdag...? Fusk? Motivation? Nå viktmål innan pension?
Hålla borta kolhydrater varje träningsfri dag? Slopa kolhydrater helt ett par veckor? Eller sluta slarva med att fylla i checklista?
Ja, om jag nu verkligen skulle ta med hårdhandkarna som jag sa, kunde jag väl för bövelen åtminstone göra det fullt ut!
I alla fall låta bli sötsakerna!

Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela