tjockvawa

Mysko!

Publicerad 2015-01-09 14:27:54 i Allmänt

Jaha... Det är väl från telefon det blir nåt strul... Ett gäng inlägg som publicerades några dagar senare..
Ja ja.
Ni missa väl inte förrauppdateringen va? Asså shit vad nära jag är nu!
Hårdhandskarna nu asså! Mindre än 2 kilo kvar till jag får börja jämnvikta! Jag längtar och ser fram emot det!
Det är så peppande!
 
Detta blev en vecka med riktigt mycket träning och än är jag ju inte klar. 2 pass som väntar imorgon förmiddag också men efter dom har det blivit 7 pass denna vecka! Tanken är vilodag på söndag igen. Nästa vecka har jag än så länge bara planerat in träning på måndag, onsdag o lördag (sen vet man ju aldrig om det blir 1 eller 2 pass per dag där...) Får se hur det ser ut de övriga dagarna!
Igår kväll gick jag en powerwalk i 45 minuter, det var riktigt skönt och länge sen jag motionerade ute! Synd bara att jag får sån skoskav varje gång!
Idag tog jag med mej Havanna in till gymmet på fm och körde en massa övningar som jag lärt mej av min PT, mest överkropp/armar. Men en del mage o rygg också.
 
Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela