tjockvawa

Restaurang-besök

Publicerad 2015-01-15 19:50:53 i Allmänt

Putte fyller år idag. Då lyxade vi till det med att gå på Kinarestaurangen. De har precis renoverat sina lokaler o det blev riktigt fint.
Kanske inte direkt taktiskt så här dagen före vägdag men asså, jag är nöjd över mej själv!
Planerade ju dagen intag redan från början. Blev tex bara en viktväktarsoppa till lunch a' 5 points.
Bara frukt till mellis men sen väl på restaurangen valde jag ris istället för pommes, åt kanske max 3 matskedar av riset, åt köttet men undvek såsen så långt det gick (brukar typ slicka tallriken, nästan).
Nåt av det godaste som finns är ju friterad banan med glass o sirap som de gör på Kina. Jag brukar alltid övertala Putte att vi ska ha det men nix. Efter maten betalade vi o gick hem o drack kaffe!
Tycker faktiskt det är riktigt riktigt bra gjort för att vara jag!

Men tyvärr tror jag ändå inte jag får det resultat jag vill ha imorgon... För att nå BMI 24,9 ska vågen visa 71,2 men det ser lite tajt ut. Kan faktiskt kanske till o med vara så att det blir några hekto plus, men har jag tur står jag still eller med megatur blir det ett litet minus.
Ja ja... får bli som det blir då.
Återkommer som vanligt imorgon.
Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela