tjockvawa

Bakis?!

Publicerad 2015-03-05 18:46:55 i Allmänt

Ja, känns som jag typ festat hela natten lång! Usch, ogillar nattjobb men nej jag ska inte klaga. Bara 2 nätter kvar o trots att jag tydligen sovit bort en underbart solig vårdag idag så är jag glad för hantverkarna har varit här hela dagen (o jag har knappt märk av dom).
Har vi riktig tur nu så har rörmokaren tid för vårt badrum imorgon o då borde det bli klart!





Träningsvärk efter löpbanet har jag o haft fruktansvärt ont i knäna o idag är det vilodag så kanske kanske jag orkar med ett pass imorgon? Är sugen på att prova step. Var väl en si så där 20 år sen jag tränade det...

Hej hopp

Kommentarer

Postat av: Tackan

Publicerad 2015-03-07 05:12:02

Va fint det blir badrummet!!!!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela