tjockvawa

Bodybalance

Publicerad 2015-03-11 20:36:33 i Allmänt

Provade nytt pasa idag. Bodybalance o ja jag tror jag gillar det! Vet inte hur jag ska beskriva det men det var som blandning av Yoga, core o thai chi (tror jag det heter?).
Lite klumpig kände jag mej, precis som på mitt första Yoga-pass i söndags men jag tror man måste ge både bodybalance o Yoga några gånger för att bli lite smidigare...

Innan passet hann jag med 5 km på löpbandet oxå.

Jag vet att jag tjatar o kan verka aningen manisk (är jag ju oxå) o det har de talat om för mej på jobbet men alltså till på fredag bara SKA jag se den där jäkla 6:an!! Tjuvväger mej för mycket o trodde nog nästan jag skulle fått se den i morse, 6:an alltså men nej då, suck, men den är inte sååå långt borta nu.

Hej hopp

Kommentarer

Postat av: Moster på Aruba

Publicerad 2015-03-11 23:42:08

Jättehärligt att jogga på strandpromenaden tidigt på morgonen. Gjort det nu två dagar i rad 😊
Kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela