tjockvawa

Magsjuka light?

Publicerad 2015-03-02 15:05:46 i Allmänt

Varning för detaljer...

Men alltså som jag skrev, haft en jobbig natt men ont i magen o x antal toabesök.
Barnen blev lämnade av karln i morse o jag började dagen med att springa mellan toan o sängen. Lyckades sen somna o sov till 8:30 då jag gick upp för ytterligare toabesök.
Hungrig o provade min chiagröt, fick gå på toa ganska snart men kände mej ändå pigg o hade inget ont i magen. Sen dess har det städats o fejats o spelats musik mellan toabesöken som trots allt fortsatt.
Har drukigt mycket vatten o ätit en banan delat på omgångar o lite yoghurt kvarg.
Går inte att äta så mycket men jag mår ändå ganska bra o det blir allt glesare mellan diarréerna... Ha ha TMI (to much info)

Såklart har jag ju vägt mej oxå i tron om att detta gjort susen. Ha men chi fick jag, helgens ENORMA tröstglufsande o frossande satte tydligen djupare spår än att en lightvariant på magsjuka (eller vad det äe för magåkomma jag har?) skulle kunna rädda det...

Jag åkte faktiskt till gymmet igår. Körde lite lätt styrketräning för armar o mage o tanken var att göra ett besök där idag oxå men det förstår till o med jag att det inte är möjligt utan nästan nån mat i magen o med stor risk att skita på mej!

Jag blir hemma från jobbet imorgon oxå för att inte smitta ner någon men räknar sen med att göra mina 3 nätter den här veckan.

Även om mars månad började lite trist med sjukdom så är jag nu fast besluten att det är nu jag ska lyckas med mitt viktmål! Så fort jag kan äta normalt ska det räknas points o tränas så in o tusan!
Joggingsugen är jag oxå!
Hej hopp

Kommentarer

Postat av: Tackan

Publicerad 2015-03-03 05:02:27

Men vännen min, träna inte om du är sjuk!!!! Och nu kanske hela gymmet har bajsa på sig sjuka hi hi.

Du kommer gå ner de där ynka grammen men hetsa inte, låt det nu ta lite tid. Ge det hela mars! Du fixar det ge inte upp!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela