tjockvawa

Måndag

Publicerad 2015-03-23 10:08:15 i Allmänt

Lite nystart här.
Kan inte påstå att jag har skött maten på ett bra tag nu. Har i ca 1,5 vecka slarvat en hel del men ändå haft några bra dagar.
Jag har ändå tränat på som vanligt.
Men nu ska jag nog joina Havanna i hennes godislöfte!
Som sagt så har jag inte kunnat motstå sockermonstret alla gånger o helgen har varit förskräcklig!

När Viktväktarna skulle dra pengarna på autogirot den här månden funkade det tydligen inte så jag är inte med där längre... Hmmm funderar på om jag ska "gå med igen" (150 kr i månaden) eller om jag kan räkna själv eller om jag ska köra på kaloriappen jag har i telefonen...
Känns lite onödigt m vv samtidigt som jag var sugen på jämnvikta o få koll på pointsen för att hålla vikten...
Kaloriappen är gratis.

Har i alla fall blivit bättre på att hålla mej borta från vågen! Inte stått på den sen i fredags!
Ska låta bli den till på fredag nu då..!!?
Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela