tjockvawa

Nytändning

Publicerad 2015-03-03 14:43:20 i Allmänt

Ja nytändning, nygammal app, ny köksvåg, ny utmaning på gymmet o ny T-shirt !
Asså nu tänker jag så här:
Räknar kalorier med en skitbra app jag har (haft ett tag) i telefonen. Den hittar fler produkter än viktväktarna o man kan scanna in varor med sträckkoden! Den räknar ut hur mkt jag ska äta o räknar in extra kalorier för träning o man kan ställa in den på hur mkt man vill gå ner/vecka. Jag tog 1/v nu o igår sa den att om jag äter som igår kommer jag väga 66 kilo o 5 veckor! :-) Men så åt jag pga magåkomman extremt lite då...

På en loppissida på FB fyndade jag min livs första köksvåg för 25 spänn! Den har redan kommit till stor nytta!




Jag mår dessutom väldigt bra idag men är ju hemma för att man ska vara symtomfri x antal timma för att inte smitta någon (om det nu smittar?). Men då passade jag på att besöka gymmet på morgonen. Löpintervaller i 30 min. Gick sjukt bra! Måste bero på den nya snygga tröjan?


Ska vara med i en utmaning oxå där man ska köra lite olika pass under Mars månad o har chansen att vinna en gratis timma med PT!

Har även bestämt mej för att det inte blir någon fredagsvikt denna vecka. Får istället bli på söndag då jag jobbarn natt ons, tors o fre. Vill ju helst ta vikten efter en natts sömn o utan att ha ätit frukost så mest rättvisa siffror blir på söndag som sagt!

Har även passat på att fixa lite presenter inför söndagens 9-årskalas för Lithea som fyller på måndag.
Har köpt present från mormor m man, morfar m fru o farbror Johan m fru. En tavla som Lithea länge suktat efter


Sen ska ju ungen få åka på svindyrt ridläger med islandshästar tillsammans med sin kära mor oxå. Så jag har klippt o klistrat lite o nu har jag svårt att hålla mej, vill ge henne idag!


O hennes pappa ringde från leksaksaffären o höll på att fixa en annan grej o passade även på att köpa ett spel hon önskat sig, får bli från Kusin Tessan.
Hon önskar sig även ett annat spel o det frågade jag efter på loppissidan o har kanske fått napp... Dår se bara vad säljaren vill ha för det!

Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela