tjockvawa

Omotiverad

Publicerad 2015-03-26 20:05:57 i Allmänt

För typ första gången på gymmet kände jag mej omotiverad hela passet igenom. Visst har jag flera gånger känt mej tung o trött, jag har känt mej omotiverad att ta mej ur soffan för att åka till gymmet men det brukar alltid gå över när jag väl är där, mitt i passen brukar jag känna mej pigg, stark eller stolt.
Inte idag!
Kan bero på att jag behöver en vilodag eller två nu, kan bero på PMS. Men kan även bero på att det tramsas en del av vissa deltagare men även en del instruktörer.
Jag känner så här: "Vad gör du här då om du ändå tänker klaga dej genom hela passet?" O så av ledaren då, uppmuntra inte det beteendet! Peppa gärna, puscha men kommentera inte deltagarnas kroppar (oavsett om det är positiva kommentarer) o kläder inför de andra under passet? Jag tycker det är lite opassande. Eller?

Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela