tjockvawa

si så där ja

Publicerad 2015-03-07 16:43:33 i Allmänt

Ja då var nattpassen gjorda.
Har gått bra ändå men det blir ju helknäppt med maten. De första nätterna var jag noga med o fylla i min kaloria-app men så strulade det med elektrikern som var här igår o skulle fixa med något helt annat än badrummet.
Han kom vid 8-tiden o åkte inte här ifrån innan jag åkte till jobbet igen 20:00!!
Dessutom hade vi ju inte nån el då o jag kunde inte laga den mat jag hade planerat. Köpte pizza till familjen o elektrikern o grillspett, sallad o tzatziki till mej själv. Sen åt vi lite glass till efterrätt innan jag åkte o sen blev det att jag smååt lite under natten istället för att äta ordentligt. Till frukost innan jag slutade blev det bara frukt men ändå visar vågen återigen på plus! :-(

Jag har ju skjutit lite på vägdagen o tänkt väga mej imorgon bitti istället o håller tummarna att det hinner gå neråt igen efter normal nattsömn o så ska jag verkligen försöka att äta normal portion ikväll o hålla mej skapligt borta från lördagsgodiset trots att jag såklart känner mej bakis o bakis-sugen på typ allt idag oxå! Helst skulle jag vilja äta flott o socker typ... Ha ha ha.

Hade tänkt träna igår oxå men nä det pallar jag inte efter nattjobb!

Ang badrummet så är det rörmokaren vi väntar på o tummar hölls för att han skulle ha tid att komma hit igår, men nixpix vi får snällt vänta till måndag... senast tisdag är det sagt nu. Men sen ska det ta mej tusan äntligen bli klart!

Lithea sover hos en kompis i natt o imorgon blir det vuxenkalas för det lilla trollet som fyller 9 år på måndag! Jösses amalia! Mammis stora tjej asså!!
Måste börja planera hennes barnkalas oxå. Hon vill ha det i stallet, ska kolla upp det.

Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela