tjockvawa

Ont, så jäkla ont!!

Publicerad 2015-05-26 20:51:00 i Allmänt

Alltså aj aj aj vilken träningsvärk! Men jag tror att det mest gör ont pga träningen jag körde i söndags, men antar att jag bättrade på träningsvärken på militärträningen igår!
Om det inte regnar imorgon så tar jag med barnen o kör då oxå för Putte tar föräldramötet!
Woop woop!
Arbets-EKG:t idag gick finfint o jag fick beröm för bra kondis o mitt hjärta verkade ha en ordentlig o fin kurva under ansträngning!
Härligt!
En annan smärta jag känner är den i själen! Det är så otroligt sorgligt o fruktansvärt orättvis att fina, snälla o alltid glada Tobbe så hastigt lämnat jordelivet. Han fick en hjärnblödning mitt under ett cykel-lopp. Endast ca 40 år gammal. Fru o 2 flickor ca 10 o 15 år blev plötsligt ensamma. Tobbe var så omtyckt, han är saknad av så många o det är svårt att förstå att han är borta, så overkligt.
Putte o Tobbe driver... drev firman tillsammans som VD o vice VD o de var oxå goda vänner.
Det skär i hjärtat o trots att jag själv inte hade nån regelbunden kontakt med Tobbe, kommer tårarna titt som tätt på mej med.
Man tänker ju på hans familj o hans vänner o så gör det ju så ont att se Putte så ledsen.
Ja, det är minst sagt tung just nu!
Vila i frid Tobbe!
 
 
Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela