tjockvawa

Suck!

Publicerad 2015-05-05 20:58:59 i Allmänt

Ibland undrar jag vad det är för fel på mej egentligen?
Jag vet hur man ska göra, jag lyckas få in träning i livspusslet långa perioder ibland, jag äter mat jag mår bra av o väljer bort sötsakerna utan problem. Men sen så händer nåt. Jag blir lat o sockerbegäret tar över.
Varför? Jag mår ju så dåligt av det!

Två lediga dagar o visst, idag har jag fått lite gjort här hemma OCH det bästa av allt fått umgås o snacka sönder med min själsfrände o allra bästa vän men jag har knappt kammat mej o orkar knappt klä på mej. Känt mej gammal, trött, sunkig blähää-ig.

Nä hög tid för uppryckning!

Hej hopp

Kommentarer

Postat av: Tackan

Publicerad 2015-05-06 20:22:34

Du är bara människa vet du! En väldigt bra sådan 😃

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela