tjockvawa

Vårruset 2015

Publicerad 2015-05-07 20:55:52 i Allmänt

Japp, anmäld nu o exakt 3 veckor kvar.
Kände det var dags att komma igång igen så jag tvingade mej ut. Joggade ganska exakt 5 km o det tog 29 minuter o 15 sekunder. Gjorde lite ont i knäna o jag fick lite håll. Var alldeles för nära inpå middagen o det kändes som både ärtsoppa o pannkaka var på väg upp emellanåt så jag förväntar mej mycket bättre resultat nästa gång!

Vi blev till slut 2 lag från jobbet till vårruset o jag tror jag ser fram emot en härlig försommar kväll o håller tummarna för lagom varmt väder!

Vägning imorgon o jag tror inte på nån direkt sensation. Kan va nåt litet plus men kan ju alltid hoppas jag åtminstone står still.

Hej hopp

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-05-07 22:37:28

Konstigt.. Det var ärtsoppa och pannkakor till lunch på jobbet idag också hörde jag ;)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela