tjockvawa

Prova annat gym...

Publicerad 2015-10-12 17:37:23 i Allmänt

Anmälde mej förra måndagen till prova-på-vecka på ett annat gym. Körde lite på löpbandet o bland vikterna, men usch, trivdes inte så jag har inte tagit mej tid att ens prova något av deras pass. 
Riktigt sunkigt var det! 






Har sett lika dant ut i 20 år typ! 
Saknade skåp att låsa in kläder i. Saknade fönster o människor... 

Men i torsdags var jag oxå för första gången i militärträning.se's lokaler i Norrköping. Var väl inte heller så fräsch som på "mitt" gym men trevligare atmosfär än träningsverket. 

Nu är veckan då hinderbanan i Borlänge ska besegras! Lite nervös o pirrig men ser ändå fram emot det! Ska bli så spännande o kul! 
Blir det som jag tänkte med träning denna vecka kommer "Beat the Mountain" bli mitt 100:e pass i Facebook-utmaningen 100 pass mellan midsommar o jul! 
Ska ta det lugnt med träning denna vecka men 1 styrketräningspass, 1 kortare joggingtur o 1 promenad o sen smäller det på lördag!! Woop Woop 

Just nu simmar Havanna, Lithea är i stallet o Putte är på fotboll. Själv sitter jag på badet o väntar in Havanna. Passade på att unna mej en liten fika... 

Hej hopp

Kommentarer

Postat av: Moster

Publicerad 2015-10-12 18:10:33

Alltså jag skulle vilja följa med till Borlänge, det där låter riktigt superkul :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela