tjockvawa

Dagen...

Publicerad 2016-04-24 22:01:49 i Allmänt

Började dagen på Busfabriken, Leos lekland blev för stort projekt. Tog med oss varsin kompis till barnen. Putte åkte o tittade på speedway medan barnen busade runt o jag satt o fördrev tiden med surfande på telefonen. 

När vi kom hem hade Cuba fördrivit tiden tillsammans med disktrasan, en penna o en påse läkerol...

Jag tog med mej en vän o drog iväg dom där 14 kilometrarna, missade att dra igång runkeeper men Linis hade sitt aktivitetsarmband på tid o kilometerräkning. Jag slog på runkeeper efter att vi sprungit 5 km, backar, trappor o lite halvdan terräng. 
Så jobbigt, så tungt o ont precis överallt! 
Men vi gjorde det! 

Lithea o jag tog en sväng med Cuba efter lite mat o en dusch medan Havanna o Putte var på simningen. 
Han älskar verkligen stora pinnar o den här skyddade han med sitt liv! Hahaha




Ja o sen dess har jag suttit i soffan. Klarar inte att röra mej! Kan knappt gå! 
Stelare än patienterna på jobbet! 

Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela