tjockvawa

Framsteg!

Publicerad 2016-04-02 12:19:01 i Allmänt

Tänk att man kan bli så lycklig över att göra ett litet framsteg i träningen! Idag gick jag armgång! HELA vägen o med tag på VARANNAN pinne! Tidigare har jag tagit tag med båda händerna på samma pinne innan jag tagit mej till nästa! Det finns på film oxå! Ligger på Facebook! 
Sen är det bara den där jäkla väggen! Känns omöjlig att ta sig över men idag gjorde jag ett litet litet framsteg där oxå, svårt att förklara men jag bromsade mindre på ansatsen. Tränaren sa åt mej att försöka komma över den där rädslan (ja, jag piper/skriker lite o så bromsar jag o kravlar mej över). Men idag bestämde jag mej för att bara springa på lite, inte bromsa, inte skrika, flaxa med armarna eller pipa. Ta sats o tänka uppåt! Bara det lilla framsteget känns oxå fint! Vet inte vad som skrämmer så men jag har varit livrädd för den där jävla väggen! 

Lite gamla bilder sen i höstas. 

Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela