tjockvawa

Fredag

Publicerad 2016-04-22 07:18:37 i Allmänt

Jaha då var det fredag igen o vägdags!
Som ni minns hade fläskoberta gått upp 5,4 kilo på 18 dagar!! Detta var när jag vägde mej i måndags! 
Då fick det vara nog o jag skärpte till mej men nån liten kakbit o en o annan chokladbit har ändå slunkit ner (men jag har ändå begränsat mej massor!!)
Å detta har gett resultat! Måndag 72,9 idag 70,4 kg. 
Med andra ord 2,5 kilo vätska har runnit bort sen i måndags o det börjar kännas okej igen! 

Imorgon är det 2 veckor kvar till nästa hinderbana o löpningen kommer nog gå bra. Men alltså jag ska springa den 2 ggr! Första gången själv! O andra gången i lag. Det kommer bli tufft o det var länge sen jag tränade mina muskler. Tror jag får ta med mej Cuba ut till hinderbane-träningsplatsen idag o se om jag klarar av armgång o repklättring fortfarande! 

Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela