tjockvawa

När träningen kommer till jobbet!

Publicerad 2016-04-26 18:29:42 i Allmänt

Jag är friskvårdsinspiratör på jobbet. 
Har bland annat ordnat med studiebesök till korpens lokaler på sjukhuset (2st om blev medlemmar efter det!), hälsobingo o idag erbjöds mina kollegor att GRATIS prova på militärträning.se då "min" tränare kom o tränade oss på en gräsplätt utanför sjukan. 
9 tappra själar vågade prova o alla var jätteduktiga o verkade ha kul! 

Gillar "jobbet" dom inspiratör! 
I slutet på maj har jag ordnat med turridning på islandshäst oxå för de som vill, dock inte gratis men där tror jag vi är 18 st anmälda nu! Kul med så positiv respons!! 

Jag är för tillfället mat o sockerskadad! Svacka igen!! Surar över min otroligt dåliga karaktär, men det hjälper ju inte! 
Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela