tjockvawa

Ungar!

Publicerad 2016-04-21 10:13:02 i Allmänt

Min lilla lilla snuttafia (som egentligen är ganska stor i växten) men bara 7 år o så intelligent o många gånger väldigt glad o positiv. Hon är i någon fas, utvecklingsperiod, trotsålder. Humörsvängningar som heter duga o kan bli så arg o så ledsen när hon inte får som hon vill eller när något går emot henne! 
Men nästa stund efter att man så pedagogiskt man kan försökt att resonera med henne, säger förlåt o vill kramas o älskar sin mamma o pappa mest i hela världen straxt efter att hon minsann berättat att vi är dålig föräldrar o att hon vill flytta till farmor eller mormor. 

Igår var hon o Putte så osams!! Hon ringde mej på jobbet o blev genom telefonen osams med mej oxå eftersom jag konsekvent stod på Puttes sida... 
Usch det kändes i hjärtat! 
När hon några minuter i åtta efter att ha lugnat sig o haft ett bra samtal med sin pappa, ringde igen för att säga förlåt o godnatt o vart ledsen igen var det svårt för mej att hålla tillbaka tårarna själv. 
Grät en skvätt när vi lagt på. Men vi har bestämt att vi ikväll kl 19:00 ska se Sveriges yngsta mästerkock tillsammans o mysa med lite frukt. 
Det var ang mästerkockarna bråket startade igår där hemma... 
Jag längtar till ikväll nu! 

Mammas älskade, fina, smarta men ja lite uppkäftiga lillMärta! Åh vad jag älskar henne!! 


Har en liten liten ny favorit unge oxå. Han föddes igår av min otroligt duktiga kusin (dubbelkusin) så jag kallar mej moster. 
Grattis Tessan, Macke, Axel o Hedvig till den nya familjemedlemmen!!
Otroligt fina Gustav

Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela