tjockvawa

Träning...

Publicerad 2016-08-26 13:03:43 i Allmänt

Missade mina intervaller igår oxå eftersom Havanna var hemma o Putte var iväg hela dagen 7-21:30. Just igår orkade jag inte ens anstränga mej för att försöka få barnvakt heller för jag kände mej lite tung i skallen o jag tror det berodde på den tryckande, kvava luften. Ofrivillig vilodag igen!
Lite samma idag. Havanna är hemma och det är ju sjukt varmt! Planen idag är egentligen ett distanspass, men alltså jag vill ju inte ta livet av mej!! Kanske att jag tar igen intervallerna jag missade igår, men jag behöver verkligen ett distanspass (1-2 timmar) innan halvmaran! Vet bara inte när jag ska hinna! Jobbar kväll imorgon o dag på söndag. O nästa vecka tycker jag det är lite för nära inpå, torsdag o fredag nästa vecka är det sträng vila o onsdagen tänkte jag ta en kortare morgon sväng, antingen PW eller lättare jogg...

Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela