tjockvawa

VAB

Publicerad 2016-08-23 10:45:37 i Allmänt

Havanna är hängig. Förkyld och ont i halsen. Tempen visade på morgonen 37,5 vilket är lite förhöjt bara men hon får vara hemma med mej på förmiddagen idag o sen lämnar jag henne på Puttes jobb innan jag börjar jobba.
Imorgon jobbar jag dag men får helt enkelt ta min första vab dag detta år. Trist tycker jag!
Mest trist är att planen idag var att springa lite intervaller o Havanna vågar inte vara själv hemma och farmor hade andra planer på förmiddan!
Blir att planera om lite o ta vilodag idag istället o köra intervallerna imorgon kväll!
Är väl inte hela världen såklart men jag måste erkänna att jag inte gillar att följa planen...
Dessutom är det säkert ganska varmt imorgon eftermiddag så jag får väl försöka lägga träningen så sent som möjligt under em, kväll.

Ja, ja sånt är livet!

Hej hopp

Kommentarer

Postat av: Nilla

Publicerad 2016-08-23 11:43:10

Eller komma på militärträningen i Vasaparken :)

Postat av: lisagardfalk.blogg.se

Publicerad 2016-08-24 22:15:12

Du är så duktig du som känner att du "missar" själv är ja inte riktigt där ännu utan skulle känna att de va ganska skönt haha

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela