tjockvawa

Vardag

Publicerad 2016-08-22 10:34:48 i Allmänt

Vardagen är här! Semestern har varit helt okej! Sista 2 veckorna har jag skött mej okej med mat o träning o nu när jag börjar jobba igen blir det strikt kosthållning! Fredagsdaim att se fram emot o ev. nåt snacks lördagar beroende på om jag är ledig eller jobbar.
Mindre än 2 veckor kvar till halvmaran o jag börjar inse att jag inte kan räkna med några supertider! 2,5 timma får vara godkänt o att över huvudtaget fixa det!
Denna vecka ska det bli varmt, hoppas på kyligare till veckan efter, är det över 25 grader får jag nog överväga att låta bli! Joggade 5 km nu på morgonen o det var tungt i värmen! Då var det nog inte ens uppe på 20 grader!
I helgen var jag i Göteborg o sprang Midnattsloppet 10 km på ca 1 timma o 4 min, men banan var backigt o innehöll 2 st riktigt branta, långa, tunga backar!!

Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela