tjockvawa

1/3 av helgen avklarad.

Publicerad 2016-02-26 23:07:05 i Allmänt

Jobbat första helgpasset av 3, ja fredagkväll räknas som helgpass. 
Ett ganska tråkigt pass, har väl haft ledigt för länge för jag kände inte alls för att jobba idag. 
Det var långt ifrån lugnt, så det fanns att göra hela tiden men nä, jag var inte på humör. Gick där o gjorde allt jag skulle o lite till samtidigt som jag irriterade mej över småsaker mest hela tiden. 
Skyller som vanligt på PMS, Hahaha. Lider visst ständigt av det eller!? 
2 veckor före mens o 2 veckor efter. 
Fast idag är nog bara ca 2 dagar innan o det är väl då jag är som mest bitchig kanske!? 
Intressant läsning... Sorry! 

Nu vet jag ju att jag kan låta bli smyg-vägandet, tänk om jag skulle fixa det en vecka till. Gör ett försök i alla fall. 
Har idag inte riktigt hållt mej strikt på kostschemat, överätit läkerol o käkat ett par bars istället för annat o åt inte upp all mat vid ett tillfälle. Men tror ändå jag legat skapligt i kaloriintag. 

Nu får det bli att nanna kudden för träningspasset imorgon börjar 9:00 o håller på till 10:20. 

Hej hopp 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela