tjockvawa

7-årskalas

Publicerad 2016-02-06 20:45:52 i Allmänt

Idag har Havanna äntligen fått ha sitt barnkalas, hon fyllde ju för över en månad sen! 




2 timmars lek o bus i gympasalen på skolan, ja vi var ute en stund först o grillade korv o åt tårta. 

Till middag idag blev det blomkålspizza (ja åt mej bara alltså). Så jag gick förbi pizzerian o ville köpa en pizzasallad. Det fick jag inte!!! Alltså jag fick inte köpa, jag fick den gratis! Haha! De på Campino är verkligen mina favoriter! Men jag kände mej dum o betalade ändå hela 5 kr! 

Gjorde grönkålchips oxå till Mello nu. Chiliflakes o flingsalt, men blev lite väl starka. 
Sen får det nog vara nog med kål för ett bra tag framöver!!! Hahaha! 

Efter mello får det bli nya Beckfilmen om vi inte hinner däcka innan det. Barnkalas är tufft! 

Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela