tjockvawa

Aktiv söndag!

Publicerad 2016-02-07 18:24:38 i Allmänt

Började såklart dagen med frukost. Tog sen en promenad med Cuba. 
När vi kom hem bytte jag direkt om till träningskläder o gav mej ut på den första joggingturen utomhus för i år! Det var ju verkligen vår i luften! Energin sprudlade o 8 km joggande jag på trots lite skoskav i slutet. 

Väl hemma började röjet! Vi städade o plockade några timmar o idag flyttade jag till om med undan spisen! VÄLBEHÖVLIGT!! 

Där bakom låg bland annat ett halvt paket kaffe! 😱
Snyggt o rent nu i alla fall. 
14:30 var det dags för Havanna att bege sig till kalas igen. 
Då passade jag på att ta en tur till gymmet för o mörda rygg o axlar. 
Sen hämtade jag Havanna o hann innan det gå ett varv i skogen med Cuba igen. 

Tog nyss ett varmt avslappnande bad, tror jag slumrade en liten minut.. 

Hej hopp

Kommentarer

Postat av: Tackan

Publicerad 2016-02-08 04:57:03

Hejja dig.

Vi har inte dragit ut vår spis sen vi flyttade in!!!!!
Den går inte att dra ut då klatarsle innan oss bytte golv och byggde fast den!!! Fatta hur det måste se ut bakom 😬

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela