tjockvawa

Äntligen

Publicerad 2016-02-03 10:58:00 i Allmänt

Löjligt kanske men jag känner lycka! Det är en så fantastiskt härlig känsla när man märke resultat o gör framsteg i sin träning! 
Jag slog mitt rekord på 2,5 chins med 20,5 kilos vikthjälp. Jag tror jag gjorde 6 st hela, snygga, hela vägen upp o den 7:e blev bara halv! Men alltså tjohooo!! Vilade lite o provade igen. Gjorde 4-5 då! 

Detta är alltså min bästa kompis chinsmaskinen o det är enda maskinen på gymmet där man vill plocka bort vikt. Nästa steg blir att gå ner till att få endast 16 kilos hjälp... Men nu vill jag inte ha för bråttom så jag blir besviken. Nästa gång jag besöker gymmet ska jag fortsätta på mina 20,5 kilo o försöka göra 8 minst först o främst, sen får lats-musklerna vila nån dag eller två innan jag gör första försöket på 16 kilo! 
Har fått tips från båda mina PT's om övningar o muskler runt omkring att träna för att bli starkare i chins så det försöker jag göra så mycket jag kan! 

För övrigt så var det ju egentligen ben som skulle tränas idag o det gjorde jag först. Tycker det gick bra o jag kunde öka en del övningar där oxå! 
Sen tog jag en kortare löptur på bandet oxå innan jag lyckligtvis avslutade med chinsen! 

Lite käk nu, sen mot jobbet en kortare sväng idag för att åka till Linköping med KUA-gänget. 
Jobbar imorgon oxå sen har jag ledigt långhelg!! Woop Woop! 

Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela