tjockvawa

Blåst på sovmornar...

Publicerad 2016-02-25 13:10:02 i Allmänt

Tänkte mej lite sovmorgon nu de lediga dagarna o ungarna har sportlov. 
Men de blev jag blåst på! 
Natten till tisdag blev Cuba dålig i magen så golv fick skuras 02:30, o han väckte oss sen varannan timma. 
Onsdagmorgon kom Litheas kompis 06:45, men det var jag själv som föreslog det för att slippa hämta henne på frita innan jag skulle skjutsa iväg dom till stallet vi straxt efter 8. 
Idag skjutsade jag Putte till US i Linköping för han gör en Bronkoskopi idag. Han skulle vara där 8:30 så vi åkte 7:30. 
Imorgon är mina lediga dagar slut men jag jobbar kväll så kanske han jag få ligga i sängen lite längre då!? 

Tog en snabbfika hos min kusin efter att jag skjutsat Putte o nu har jag min lillesyrra här så jag passade på att ta en ordentlig sväng med Cuba i solskenet! Hunden behöver all koppelträning han kan få!!! 
Nu har vi nyss intagit lunch o jag la mej på soffan en stund. Smidigt att ha syrran här som underhåller mitt yngsta barn. Den stora spelar spel på datorn... 

Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela