tjockvawa

Chokladbollar

Publicerad 2016-02-25 21:12:11 i Allmänt



Sally, min underbara syrra stannade hela dagen hos oss o var till så mycket hjälp! Hon var hemma med mina barn när jag hämtade Putte i Linköping. Han gick o la sig direkt han kom hem, Sally var snäll o stannade så jag kunde åka o träna. 
Hon hade åkt när jag kom men barnen o hon hade gjort sockerfria chokladbollar. 
Slängde ihop lite mat åt familjen, duschade, la barnen o nu ligger jag på soffan o har precis avnjutit dessa 2 goda bollar! 

Här ligger jag kvar till jag byter till sängen (bara en sista sväng med Cuba innan dess) för en god natts sömn innan vägdag!! 
Jag klarade det! Inte vägt mej på hela veckan! Det blir ju väldigt spännande imorgon o oavsett vad vågen visar så hade jag inte kunnat gjort mer den här veckan! 

Just ja, måste berätta. På gymmet idag såg jag muskler på mej själv jag inte sett tidigare! Så jäkla häftigt! Bad till o med instruktören fotografera... Hon skulle messa bilden/bilderna till mej sen. Får sen om de blev bra så jag kan visa er sen... 
Jag börjar få rätt snygga armar faktiskt! 

Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela