tjockvawa

Det går tröööögt...

Publicerad 2016-02-24 12:15:16 i Allmänt

Är ju ledig o planen var att typ röja o städa lite, tänkte typ ta 1-2 per dag. O så ta hand om tvätt o så. Tvätten rullar på o rent-högen växer (så tråkigt att sortera in i garderober!!). Men annars kommer jag ingen vart med städningen! 
Tog köket igår men syns knappt idag! 

Men tanken är att jobba ikapp lite idag, sovrum o båda badrummen. Bara sätta fart egentligen men jag tar mej lixom inte för. 

Men jag är sjukt duktig med kostschemat den här veckan o jag tycker jag tränar lagom mycket! 
O vet ni vad!? JAG HAR INTE STÅTT PÅ VÅGEN SEN I FREDAGS! Bara 2 dagar kvar att hålla sej i från den sen är det ju fredag o tillåtet! Är första gången i världshistorien! (Om jag fixar det!)
Lite skrämmande att inte ha en endaste liten aning om åt vilket håll det går just nu... 

Nä, städa slöfock! Städa! 

Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela