tjockvawa

Min simmerska!

Publicerad 2016-02-14 21:41:18 i Allmänt

Brukar vara Putte som åker med Havanna på simningen, men så idag fick ungen för sig att hon absolut inte skulle dit alls idag! Hon var bestämd o vi ville vara bestämda med att hon skulle dit. Vi tjatade, försökte med många övertalningknep innan jag kom på det! Sa helt enkelt att jag skulle följa med idag för det var så länge sen o jag ville ju såklart se hur mycket hon lärt sig nu! 
Det är jag glad för! Hon har verkligen kommit långt sedan jag sist var med o tittade! Hon crawlar så mycket snyggare än jag någonsin klarat, (nu har ju jag aldrig fått lära mej heller) o hennes ryggsim är grymt! 





Bilderna är tagna innan simskolan börjar  då hon hann att "tjuvbada" lite innan o det fanns massor hon ville visa redan då! 

Jag har tagit beslutet att köra en vecka utan kostschemat från nu. Kommer tänka lite viktväktartänket men hålla nere på kolhydrater. Jag är lite trött på samma mat varje dag nu o gör ett break helt enkelt. 
Helgen har nog inneburit lite för mycket kalorier men just nu känner jag mej förbannat trött på att banta! Har typ gjort det mer eller mindre hela mitt liv. Nu har jag ju äntligen lyckats den här gången o känner mej rätt nöjd med vart jag står idag. Jag är lagom, jag tränar ganska hårt, jag orkar med mej själv o är smidigare än på länge. Jo jag har den där degklumpen på magen, tänker att mycket är nog skinn oxå men så har jag burit 2 underbart fina ungar o degen kommer nog mer eller mindre alltid att finnas där. 
Ja, en vecka tänker jag som en viltväktare nu o kanske blir det mer plus på vågen nästa vecka, kanske går jag ner nåt hekto. Den som lever får se o jag får ta det för hur det blir. Kan hända det ger mej mer motivation att köra de sista veckorna med kostschemat igen, eller så känner jag att jag fortsätter så ett tag till. 
Utmaningen 100 dagar utan onödigt socker fortsätter ändå! Är ju snart halvvägs där! 

Hej hopp 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela