tjockvawa

Naken-bilder.

Publicerad 2016-02-08 20:56:02 i Allmänt

Efter snart 6 veckor har jag tappat 4,6 kilo. Det är jag nöjd med. Det jag inte är nöjd med är att jag inte ser någon skillnad alls. Eller pyttelite kanske o ja rumpan är kanske något uppflyttad o jag har säkert gått ner i ansiktet för idag fick jag en "smal-komplimang" o jo jag förstår ju att jag nog tappat lite mer än vad som syns i omfång oxå, jag känner det t ex. på jobbbyxorna men jag hade en föreställning innan jag startade med kostschemat... Att jag typ skulle börja bli lite platt på magen o skymta nån form av muskler o början till rutor... Hahaha! 
Så ja, jag är lite besviken men det är bara att kämpa på o så det är klart, jag måste kanske träna magen lite för o kunna skymta de där rutorna...

Men så får jag tänka på de framsteg jag gjort på hela resan! O på att det faktiskt går framåt, sakta men säkert med träningen. 
O så suger jag åt mej av de kommentarer jag fick på jobbet idag: 
"Fan, va smal du blivit!" "Du är ju så ung!" (Den blev jag fasen gladare än jag trodde av o då var det alltså inte en av patienterna som sa det utan en kollega!) 

Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela