tjockvawa

Nystart!

Publicerad 2016-02-19 22:01:59 i Allmänt

Resultatet var ju trots allt riktigt bra i morse, men det var nog bara tur. 
Berättade (via sms) lite om min vecka för PT:n idag o han peppade mej att dra igång o sköta mej strikt igen! 

Japp, så lovade honom, mej själv o nu er att jag ska hålla mej helt till kostschemat från o med imorgon igen! 
Gav mej själv dispans idag då jag inte hade så mycket mat hemma. Men nu har jag handlat o lagat mat så det finns över jobbhelgen, ledig en del nästa vecka o förväntar mej hinna laga mer mat då men gjorde idag ändå så den finns i frysen för stressiga dagar! 
2 veckor nu, ska dieten hållas till punkt o pricka. Sen den 5/3 ska jag ut o käka med gänget jag gjorde hinderbaneloppet ihop med i Borlänge! 
Vem vet, kanske tar jag årets första glas vin då oxå... Eller så kör jag o håller mej nykter! 

Ja ni har väl redan listat ut att jag ändå försöker att ta bort ett par kilo till. Men jag vill så långt ifrån 70-talet som möjligt. Vill ner till 65 o sen tillåta mej att typ ligga mellan 65-67 kilo. 
1,8 kg kvar, det är ju nästan inget! 

Idag åt jag smörgås till frukost! Mjukt gott bröd med kaviar o ägg! Älskart! 
Lunchen handlades på Lindahls (andra gången denna vecka!) Sallad o mangodressingen! 
Mellanmål blev en halv proteinbar o kaffe. 
Taco-middag ikväll, ett halvt mjukt bröd, ganska många chips, kanske lite för mycket färs men mycket sallad oxå! 
Fredagsmyset blev en protein-chokladpudding som jag även toppade men vispad grädde! Ja o så fyllde jag en liten skål med ostbollar (ingår inte i socker-utmaningen) o slukade ganska snabbt... Så nu glömmer vi hela den här veckan o blickar framåt! 

Men jag har tränat oxå, mest rygg o axlar men lite mage oxå! O så löpbandet, sprang lite över 4 km o gick sen resten till 5 km. 

Imorgon blir det militärträning innan jobbhelgen drar igång! 

Nästa vecka är sportlov, då lägger vi i en högre växel o sportar lite extra va!? 

Hej hopp

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2016-02-19 22:19:02

Tycker Du är super duktig och en stor inspirationskälla! Mvh Anna

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela