tjockvawa

Svacka!

Publicerad 2016-02-17 21:30:51 i Allmänt

Ja igen! 
Så jävla sugen på allt! Trodde ändå sockersuget skulle gett med sig så här då jag faktiskt inte ätit bakverk, glass, sylt, godis, alkohol, sirap eller honung på snart 50 dagar! 
Äter sällan bröd o pasta. Men alltså idag är jag nära att ge upp o proppa i mej choklad! Men det ska jag inte! 
Ätit några (läs: överdrivet många) nötter, rostade o saltade. Är mätt! Men vill nu ha socker! 
Men alltså har jag kommit halvvägs måste jag ju fixa 50 dagar till i alla fall! 

Sen då... Tänker på allt jag ska äta sen, glass o godis! Semlor (gillar inte ens semlor!!) Kakor, alltså chokladbollar, va gott det skulle vara men...
Ja ett stort fett MEN... Det är väl kanske inte så jävla smart! Utan egentligen skulle jag väl fortsätta o vara utan sockret 100 dagar till o kanske till o med utesluta bröd o pasta helt!? Kommer jag kanske över det här jävla suget efter sötsaker då!? 

Men det enda positiva med detta inlägg är att jag igår ändå tog mej till gymmet, gjorde lite chins o sprang sen på löpbandet! 6 km blev det, gick knappt 1 km i början som uppvärmning. 

Gjorde även min läxa, ska hänga i något o göra 10 st axellyft varje dag nu, svårt att förklara men den som har mej på instagram kan se en liten film. Läxan har vi alltså fått av tränaren på militärträning som tränar oss inför hinderbanelopp (som några av oss ska vara med på, kanske jag oxå..)


På grund av de här nötterna jag åt idag, mycket salt så här nära inpå vägdag är jag fullt övertygad om att det blir ett plus den här veckan oxå! O till o med ett ganska stort!? 
Nä, det känns som det bästa vore att hoppa på kostschemat så snart som möjligt igen. Men då måste jag först handla o jag vet inte när jag har tid, för hoppningsvis imorgon, annars fredag! 

Ja, ja färdig-gnällt för idag, men då har ni fått en liten lägesrapport i alla fall... Lite down, lite svacka lite gnäll. 

Hoppas på trevligare o muntrare (o med färre svordomar) uppdatering nästa gång... 

Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela