tjockvawa

Tisdag

Publicerad 2016-02-23 21:01:41 i Allmänt

Plockade o städade lite på förmiddan idag. 
Åkte en kort sväng o tog en kopp kaffe o en promenad hos mamma. 
Ikväll var det träning o det var så roligt! Löpträning, backar, trappor o så lite hinderbana o klättring i folkparken. 
Allt kändes så bra! Kände mej pigg, stark. Lagom med kläder, skorna var sköna hela tiden o allt var lixom helt rätt!! 
Jag var lite inställd på att åla o krypa en del så jag lindade mina knän för det brukar kunna göra så jävla ont! Nu var det inget kryp o kräl men det var ändå jäkla skönt att ha knäna lindade! Ska nog köpa mej ett par knäskydd!! 
Dessutom hade jag stödstrumpor på mej! 

Jag hade alltså ett par byxor till över detta så jag såg "skaplig" ut! 

Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela