tjockvawa

Aktivitetsarmband

Publicerad 2016-01-08 20:46:15 i Allmänt

Jag är så jäkla nöjd med med mitt aktivitetsarmband! Närmare bestämt nästan besatt... Hahahah
Hela 2016 så här långt har jag dagligen kommit upp i dagsmålen i det jag tycker är viktigt som att gå i backar o trappor motsvarande 10 våningar, vara aktiv minst 30 min per dag, Gå minst 8 km o minst 10 000 steg och bränna minst 2300 kalorier varje dag! Sen tycker den att jag ska sova minst 8 timmar per natt oxå men det är omöjligt! Är nöjd om det händer 1-2 ggr i veckan! 

Som nu ikväll hade jag idag bara varit aktiv i 22 minuter, jag tog mej då en rask men kort promenad o passade på att ta då gå i en brant backe, vips hade jag mina våningar o varit aktiv mer än 30 min! 
Man bränner ju kalorier även i soffan även om det tar lite längre tid men jag måste bara bränna 100 till o det fixar man utan att anstränga sig på en timma! 
Himla bra asså! 

Hej hopp

Kommentarer

Postat av: Kusin T

Publicerad 2016-01-08 20:52:37

Sånt vill jag med ha sen!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela