tjockvawa

Blev en mil!

Publicerad 2016-01-26 21:29:23 i Allmänt

Det var länge sen nu men idag gjorde jag det igen. Sprang en mil! På löpbandet! Fast nu ljög jag lite, jag joggade 5 km, tog ca en halv timma sen blandade jag promenad med mer joggning i 37 minuter. 
Innan dess övade jag på mina chins, tycker INTE att det går framåt. Blääää 
Tränade magen lite o gjorde några benböj, efter att jag värmt upp 10 minuter i roddmaskinen. 
Imorgon får det bli vilodag då jag ska iväg med jobbet hela dagen o räknar med att vara hemma ca 17:00 o prioriterar familjen, vila o uppladdning för mer träning på torsdag då jag tänkt köra Crosscage, o återigen öva på chins. Tänker att jag ska köra chins varannan dag sen ungefär. Så lördag em hoppas jag på gymmet igen, ja gärna söndag oxå kanske men då utan chins-träning. Man får ju passa på när man har ledig helg! 
Måndag kör jag mer militärträning o även på tisdag då jag bokat in mej på 2 pass, "fokus mage" o "hiit-pass"
Ja nu jädrar ska jag komma igång med lite mer träning!! 

Har lite huvudbry ang. morgondagen. Inspirationsdag för undersköterskor men fika på fm o em som ingår men så har man nån timmas lunchrast oxå o då är väl tanken att man ska gå o käka nån stans. Jag har gjort en matlåda o har tänkt äta den. Räksallad enligt kostschemat. Man verkar väl lite knäpp om man då istället tar fram sin medhavda matlåda... 
Till fikat tänker jag först äta min kära kvarg o på eftermiddan får det bli proteinpulver, köpte nytt på gymet idag. 
Ja, ja folk får väl säga o tycka vad de vill. Jag vill helt enkelt inte unna mej för ofta o helst inte på en vardag. 
På lördag ska jag ju äta lunch hos svärmor o då har jag tänkt att äta av hennes mat! 

Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela