tjockvawa

Dessa matlådor...

Publicerad 2016-01-21 21:37:00 i Allmänt

Ja jag får erkänna... Börjar tröttna lite på att äta samma mat nu, 3 veckor snart avklarade o även om jag som sagt ändrat lite själv är det ju ganska likt, mycket lax, kyckling o köttfärs. Ja o så all denna kvarg. 
Stått o gjort matlådor inför helgen nu o det är förvisso himla smidigt att i stort sätt alltid ha en matlåda klar att ta fram. 
Men jag tänker att jag nog ska göra mitt eget lilla kostschema ett par dagar nån vecka, men alltså ändå hålla mej till rätt antal kalorier. Nu har jag ju mat fram till måndag men jag har även köpt på mej en del andra "nyttigheter", bönpasta o kikärtspasta tex. Idag köpte jag även en Pauluns-soppa att ta till nån dag.



O så har jag hamstrat proteinbarer, byter ibland ut till det istället för kvarg eller proteinpulver. 
Sen köpte jag en sån här protein-chokladpudding att ha som fredagsmys imorgon, bara lite mer kalorier än kvargen

Ang låta-bli-att-smygväga-mej-utmaningen kan jag som ni alla säkert redan listat ut erkänna: Det gick inte! 

Men imorgon är den riktiga vägdagen här igen. 

Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela