tjockvawa

Off the kostschema...

Publicerad 2016-01-29 22:00:29 i Allmänt

Jo det tog jag tydligen fasta på idag. 
Några bra val har jag gjort som tex. ätit bra frukost o lunch. 
Kämpat emot glass o godis! 
Men jag har ätit onödigt mycket tacos, slukade snabbt några chilinötter som låg kvar sen nyår, mumsat i mej för många läkerol, en proteinbar för att låta bli annat godis och tagit några nävar popcorn. Jag blev ju mätt på tacosen o hade lixom inte behövt varken nötter eller proteinbar eller popcorn. 
Jag är stolt över att både choklad o glass är orört men känner mej så mätt o full i magen o känner att det lixom var onödigt! 
Imorgon blir det som sagt lunch hos svärmor. Ska inte ta av ev efterrätter eller kakor till kaffet! 
O äta lite lättare till kvällen sen. 
Ska nog köpa mej en proteinchokladpudding som lördagsgodis o bara hålla mej till den! O frukt kanske, sen på söndag kör jag strikt på kostschemat igen! 
Provade proteinpuddingen med caramell smak ikväll oxå. Inte god, så där blev det bara ett par skedar. 

Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela